| Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
| Autor |
Mesaj |
mondi Membru

Data inscrierii: 16/Feb/2010 Mesaje: 3 Locatie: Timisoara
|
Trimis: Mar Feb 16, 2010 12:25 pm Titlul subiectului: Doresc angajare la magazin de suplimente nutritive |
|
|
Buna ziua ! Ma numesc Bercea Alexandru am 21 de ani , momentan sunt student anul 1 la calculatoare la Univ 'Ioan Slavici' din Timisoara si as dori angajare la magazin de suplimente nutritive/sala de fitness si culturism/fabrica de suplimente nutritionale in Timisoara.Am terminat 2 ani la Facultatea de Chimie 'DUNAREA DE JOS' din Galati si am experienta ca instructor de culturism precum si exp. in vanzarea suplimentelor nutritive , consultant in nutritie.Detin o buna cunoastere a antrenamentelor de culturism si consultarii in privinta folosirii suplimentelor nutritive in domeniul bodybuilding.Tel : 0767899590
Va multumesc ! O zi buna !
|
|
|
| Sus |
|
 |
AdBot
Robotelul cu reclame

Sus
|
Suplimente nutritive pentru culturisti:
|
 |
admin Site Admin

Data inscrierii: 18/Noi/2008 Mesaje: 250
|
Trimis: Sam Feb 20, 2010 11:02 am Titlul subiectului: |
|
|
mondi, ai fi interesat de o functie de moderator pe acest forum ? Daca te pasioneaza domeniul si ai cunostinte in domeniu ...
|
|
|
| Sus |
|
 |
mondi Membru

Data inscrierii: 16/Feb/2010 Mesaje: 3 Locatie: Timisoara
|
Trimis: Sam Feb 20, 2010 3:26 pm Titlul subiectului: |
|
|
ceau.Ti-am trimis un e-mail 8)
|
|
|
| Sus |
|
 |
admin Site Admin

|
Trimis: Sam Feb 20, 2010 9:22 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ok, o sa-ti raspund prin email ...
|
|
|
| Sus |
|
 |
jackzorn Membru

Data inscrierii: 11/Feb/2012 Mesaje: 74 Locatie: Sibiu
|
Trimis: Lun Mar 05, 2012 6:24 pm Titlul subiectului: |
|
|