Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
 

Definire masa musculara
     email

Du-te la pagina 1, 2  Urmatoare
 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Slabire


Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
Willy
Membru
Membru



Data inscrierii: 21/Mai/2012
Mesaje: 5

MesajTrimis: Lun Mai 21, 2012 2:54 pm    Titlul subiectului: Definire masa musculara Raspunde cu citat (quote)

Salut, am si eu o intrebare in legatura cu definirea mentionez ca nu sunt incepator. Deci pentru scaderea stratului de grasime fara a pierde prea multa masa musculara cam cate sedinte de cardio sa acord pe zii, pe langa antrenamentul cu greutati, precizez ca sunt tip somatic endomorf si am un regim cat de cat ok. Am mai incercat sa obtin o definire anul trecut dar am dat prea multa masa musculara jos, si tot nu am reusit sa elimin un strat de grasime suficient de mult crying faceam cate 2 sedinte cardio ~30min fiecare + antrenamentul de greutati. multumesc anticipat

p.s: daca stiti si ceva suplimente ce m-ar putea ajuta ...



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AdBot
Robotelul cu reclame

Sus
Urdea Silviu
Assistant
Assistant



Data inscrierii: 09/Ian/2012
Mesaje: 494
Locatie: Brasov

MesajTrimis: Lun Mai 21, 2012 3:05 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

care este regimul tau ?


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Viziteaza site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Willy
Membru
Membru



Data inscrierii: 21/Mai/2012
Mesaje: 5

MesajTrimis: Lun Mai 21, 2012 3:33 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Urdea Silviu a scris:
care este regimul tau ?

masa 1:ovaz cu lapte
masa 2:4 oua 2 galbenusuri cu niste branza
masa 3:pui la cuptor cu cartofi
masa 4:peste cu un pic de orez
masa 5:tot peste fara garnitura



Sus