Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
 

program masa
     email


 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Antrenamente

Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
vlad
Membru
Membru



Data inscrierii: 21/Ian/2012
Mesaje: 35
Locatie: bacau

MesajTrimis: Lun Feb 06, 2012 11:35 pm    Titlul subiectului: program masa Raspunde cu citat (quote)

salut,sunt incepator si as dori sa pun ceva masa..eu am urmatorul program si as vrea sa stiu daca e bun pentru masa.
ziua1-piept+triceps
ziua2-spate+bicpes
ziua3-pauza
ziua4-picioare
ziua5-umeri+trapez

tin sa precizez deasemenea ca la fiecare exercitiu fac 4 serii a cate 8 repetari..de la o greutate mai mica plusan spre altele mai mari!!
Ast un rsp daca acest program este bun ptr masa sau daca mai sunt adaugari!!!!Va multumesc!



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AdBot
Robotelul cu reclame

Sus
danyel88
Assistant
Assistant



Data inscrierii: 09/Ian/2012
Mesaje: 534
Locatie: Timisoara

MesajTrimis: Lun Feb 06, 2012 11:49 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

sincer... triceps dupa piept ii cam nasol ca deja tricepsu ii deja obosit dupa piept si la fel ii si cu bicepsi dupa spate, ar trebui sa le faci separat, adica...

ziua1-piept
ziua2-spate+trapez
ziua3-picioare+umeri
ziua4-pauza
ziua5-biceps+ triceps

serile si repetarile le faci normal adica 4 serii, 8 repetari



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vlad
Membru
Membru



Data inscrierii: 21/Ian/2012
Mesaje: 35
Locatie: bacau

MesajTrimis: Lun Feb 06, 2012 11:57 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

aha ms..si inca ceva..e ok daca dupa antrenament iau 2 pastile carnitina iar apoi beau un concentrat proteic?


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
danyel88
Assistant
Assistant