Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
 

proteine si suplimente
     email


 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Suplimente

Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
aditinta
Membru
Membru



Data inscrierii: 21/Ian/2014
Mesaje: 3
Locatie: baia mare

MesajTrimis: Mar Ian 21, 2014 11:21 pm    Titlul subiectului: proteine si suplimente Raspunde cu citat (quote)

salut!am o intrebare pentru cei care pot sa imi raspunda,sunt incepator si mi am cumparat creatina si glutamina dar nu stiu cat trebuie sa iau si cand e cel m ai bine sa o iau.si cel m ai important as vrea sa sti daca aceste suplimente trebuie luate zilnic sau doar in zilele de antrenament.tin sa precizez ca fac 3 zile antrenamente pe saptamana.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AdBot
Robotelul cu reclame

Sus
EpureIonut
Instructor Fitness
Instructor Fitness



Data inscrierii: 09/Ian/2012
Mesaje: 74
Locatie: Craiova

MesajTrimis: Mie Ian 22, 2014 8:53 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Salut!
Pentru inceput ce varsta si ce greutate ai?
Ce fel de creatina ti-ai cumparat?
Sincer nu am folosit niciodata faza de incarcare atunci cand am luat creatina, deci cu 30 - 45 min inainte de antrenament ia 5 gr de creatina, o masura, plus 5 grame de glutamina. Le amesteci pe amandoua intr-un pahar. Dupa antrenament iei alte 5 grame de glutamina.
Indicat ar fi fost sa folosesti si un gainer dupa antrenament.
In zilele de pauza iei 5 grame de creatina + 5 grame de glutamina.
Atentie!
Sa bei multe lichide, 1,5 l de apa pe zi.



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aditinta
Membru
Membru



Data inscrierii: 21/Ian/2014
Mesaje: 3
Locatie: baia mare

MesajTrimis: Mie Ian 22, 2014 10:37 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)