Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
 

Poti avea un abdomen plat, asa cum iti doresti.
     email


 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Slabire

Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
calin
Membru
Membru



Data inscrierii: 23/Ian/2012
Mesaje: 4
Locatie: Arad

MesajTrimis: Lun Ian 30, 2012 3:10 pm    Titlul subiectului: Poti avea un abdomen plat, asa cum iti doresti. Raspunde cu citat (quote)

Colaceii abdominali sunt greu de dat jos, dar nu este imposibil. Cu perseverenta si efort sustinut, poti avea un abdomen plat, exact asa cum iti doresti.

Specialistii fitnessmagazine.com recomanda cele mai eficiente exercitii pentru abdomen, concepute de sportivi si antrenori de fitness de top, din intreaga lume.



Exercitiul 1

Un exercitiu propus de Paul Frediani, autorul "PowerSculpt for Women"

Stai pe podea, cu genunchii indoiti si talpile suspendate, astfel incat corpul tau sa formeze un "V"
Tine in maini un prosop, perfect intins, ca si cum ai incerca sa il rupi.
Bratele trebuie sa fie departate, la o distanta putin mai mare decat cea dintre umeri.
Apleaca trunchiul la 45 de grade si ridica genunchii indoiti pana ce gambele sunt paralele cu solul.

Pastrand pozitia, roteste trunchiul incet spre dreapta, tragand cu mana dreapta in lateral, pana aproape de sol.
Repeta in partea opusa, aducand mana stanga aproape de sol, facand astfel un exercitiu complet.
Repeta exercitiul de 10 ori.

Exercitiul 2

Un exercitiu foarte simplu, dar foarte eficient, propus de antrenorul brazilian Leandro Carvalho.

Stai pe spate, cu bratele intinse in lateral, perfect drepte.
Tine palmele pe podea si picioarele lipite, talpile drepte si varfurile indreptate spre tavan.
Ridica picioarele astfel incat talpile sa fie paralele cu tavanul, ca si cum ai face "lumanarea".
Incordeaza muschii abdominali si coboara incet picioarele catre dreapta, cat poti de jos, pastrandu-le lipite.

Ridica picioarele la pozitia de start, apoi coboara-le in partea stanga, cat poti de jos, realizand astfel un exercitiu complet.
Repeta exercitiul de 10 ori.
Este foarte important sa nu te grabesti, ci sa faci exercitiile incet, dar corect.

Exercitiul 3

Exercitiu recomandat de Viveca Jensen, creatoarea programului "Piloxing".

Stai sprijinita pe piciorul drept, usor indoit, intinzand piciorul stang in lateral, atingand podeaua cu varful piciorului.
Incordeaza muschii abdominali si apleaca-te inainte la 45 de grade, pastrand spatele drept.
Intinde bratele in lateral, cu palmele indreptate in jos.

Pastrand pozitia ca de cumpana, ridica piciorul stang in lateral, cat poti de mult, cu varful intins, apoi coboara.
Continua sa ridici piciorul timp de 30 de scunde, apoi repeta exercitiul si cu celalalt picior.

Exercitiul 4

Un exercitiu propus de Dara Torres, campioana olimpica la natatie si autoarea cartii de fitness "Gold Medal Fitness".

Stai cu picioarele departate, tinand cu ambele maini o singura greutate, in dreptul soldurilor.
Flexeaza usor genunchii si adu greutatea cu ambele maini in dreptul coapsei drepte.

Pastrand muschii abdominali incordati, bratele intinse si genunchii flexati, realizeaza un arc de cerc cu greutatea, pornind de la sold si continuand deasupra capului, pana ce aduci greutatea la soldul celalalt.
Repeta miscarea, desenand in aer cu bratele, deasupra ta, un arc de cerc.
Realizeaza exercitiul de 10 ori.

Exercitiul 5

Acest exercitiu este recomandat de Angie Akers, campioana de volei pe plaja.

Stai intinsa cu spatele pe podea, genunchii flexati.
Tine cu ambele maini o greutate, bratele deasupra capului.

Incordeaza-ti muschii abdominali, pe masura ce ridici bratele si aduci greutatea in fata.
Revino la pozitia de start, coborand treptat spatele pe podea si aducand greutatea deasupra capului.
Repeta exercitiul de 10 ori.



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AdBot
Robotelul cu reclame

Sus
olimpiu fat
V.I.P.
V.I.P.



Data inscrierii: 19/Noi/2008
Mesaje: 36
Locatie: Baia Mare

MesajTrimis: Dum Feb 12, 2012 9:53 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Se pare ca grasimea se depune mai mult in zonele unde corpul este mai putin antrenat, zona taliei de exemplu. De aceea este bine sa antrenam tot corpul sa nu neglijam nici o grupa musculara


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kirk
Membru
Membru



Data inscrierii: 09/Iul/2014
Mesaje: 22
Locatie: Pitesti

MesajTrimis: Mar Sep 19, 2017 3:35 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Scaderea in greutate se poate obtine si prin folosirea unor produse pe baza de plante care sa ajute.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Slabire Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
email 
 
Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum


Ro2.ro - Promovare si statistici web Blogul lui Dan PHANTOMs TOP Director Web Clape.ro Anunturi Zuma

Contact forum admin Site web realizat de Dan © 2011 Gazduire Web pe servere din Romania