Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro
 

Tonifierea muschilor fesieri
     email


 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Fitness

Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
danyel88
Assistant
Assistant



Data inscrierii: 09/Ian/2012
Mesaje: 534
Locatie: Timisoara

MesajTrimis: Joi Ian 19, 2012 12:39 pm    Titlul subiectului: Tonifierea muschilor fesieri Raspunde cu citat (quote)


Daca vrei sa ai un posterior de invidiat, care o sa intoarca toate privirile la piscina sau la plaja, incearca sa lucrezi muschii fesieri cat mai mult. Solicita aceasta grupa musculara prin folosirea a cat mai multe activitati personale cotidiene!

In doar cateva saptamani, vei fi uimita de rezultate! Alege exercitiile care ti se potrivesc si incearca sa le executi zilnic. Sunt pe cat de usoare, pe atat de eficiente!

Secretul reusitei acestor exercitii este sa nu renunti la ele imediat ce incepi sa observi rezultatele. Pentru mentinerea efectelor, trebuie sa faci miscare de intretinere!

Muschii care trebuie lucrati

Muschii fesieri sunt alcatuiti din: micul fesier, fesierul mediu si marele fesier. Micul fesier permite articularea cu soldul, fesierul mediu este folosit pentru mentinerea pozitiei verticale in timpul mersului, in timp ce marele fesier ajuta la miscarea de extensie a soldului.

Pentru antrenarea si intarirea muschilor fesieri, trebuie sa faci o serie de exercitii cardio dar si exercitii la aparate. La fel de eficiente sunt si mersul pe bicicleta, alergatul usor, kickboxingul, urcatul si coboratul scarilor, sau chiar mersul pe jos.

Fandarile inainte sau laterale

Trebuie sa stai in picioare, cu calcaiele apropiate si mainile pe fese. Tine spatele drept, incordeaza muschii abdominali si fa un pas in fata, cu piciorul drept inainte. Sprijina intreaga greutate a corpului pe piciorul drept si mentine pozitia cateva secunde. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea, dar de data aceasta, cu piciorul stang in fata. Dupa 20 de miscari pentru fiecare picior, incearca acelasi exercitiu dar in lateral.





Genuflexiunile, cele mai bune exercitii pentru muschii fesieri

Stai dreapta, cu picioarele usor departate si mainile pe fese. Indoaie genunchii si apleaca-te usor in jos, mentinand spatele drept. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea. Nu uita sa inspiri cand te apleci si sa expiri cand te ridici.

Ridicarile laterale

Sunt recomandate in special pentru zona mediana si inferioara a feselor. Trebuie sa stai pe podea, cu picioarele intinse si sa te sprijini in cotul drept. Ridica piciorul stang, cat de mult poti, fara sa indoi genunchiul. Miscarea este lenta, mentinand muschii fesieri incordati. Ramai in pozitia aceasta cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala, repeta de 15-20 de ori si schimba piciorul.

Ridicarile de bazin

Stai intinsa pe spate, cu bratele pe langa corp si picioarele putin departate. Sprijina-te pe calcaie si ridica usor bazinul. Apoi, coboara si revino la pozitia initiala, mentinand muschii fesieri incordati. Repeta miscarea de 30 de ori.

Fii atenta la felul in care respiri. Orice instructor te va sfatui sa inspiri cand te relaxezi si sa expiri cand executi partea cea mai grea a exercitiului.

10 minute intense, in fiecare zi!

Iata o serie de 10 minute, plina de exercitii in forta! Daca cumva, o sa ai febra musculara, fa-ti un masaj! Va ajuta la activarea sistemului limfatic! Si nu uita, pentru ca exercitiile sa fie pe deplin eficiente, trebuie sa mentii muschii incordati!

Incepe programul cu o alergare usoara, inainte si inapoi, pentru a incalzi musculatura. Apoi, fa 30 de sarituri usoare pe ambele picioare, dupa care 30 de sarituri pe piciorul stang si 30 de sarituri pe piciorul drept. Revino la cele 30 de sarituri pe ambele picioare, insa alearga usor intre serii!

Pune palmele pe solduri, si fa cumpana de 30 de ori pe piciorul drept si de 30 de ori pe piciorul stang, mentinand de fiecare data piciorul ridicat cel putin 3 secunde.

Aseaza-te pe podea, culcata pe spate, cu bratele sprijinite pe langa trunchi, genunchii indoiti si talpile la aceeasi distanta cu a umerilor. Efectueaza 80 de ridicari, astfel: 30 de ridicari ale bazinului cu genunchii pe aceeasi linie cu talpa, apoi 30 de ridicari ale bazinului apropiind genunchii in momentul ridicarii si, in sfarsit, 20 de ridicari ale bazinului cu genunchii lipiti. Totul, fara sa te opresti!




Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AdBot
Robotelul cu reclame

Sus
ShaDoZ
Medic
Medic



Data inscrierii: 10/Ian/2012
Mesaje: 1059
Locatie: Timisoara

MesajTrimis: Joi Ian 19, 2012 1:34 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

indreptarile foarte adinci cu genunchii blocati si fandarile sint cele mai bune exercitii pt glutei, apoi desigur genoflexiunile clasice si cele cu bara la piept implica foarte mult musculatura fesiera...


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
danyel88
Assistant
Assistant



Data inscrierii: 09/Ian/2012
Mesaje: 534
Locatie: Timisoara

MesajTrimis: Joi Ian 19, 2012 6:03 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

deacord cu tine Cristi, dar daca nu este timp de sala si pers. respectiva nu are bari sau gantere acasa se poate aplica linistit metoda din articol.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Delincvent
Membru
Membru



Data inscrierii: 10/Ian/2012
Mesaje: 146
Locatie: Gurghiu, jud.Mures

MesajTrimis: Mie Ian 25, 2012 10:25 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

trebuie sa ma apuc sa imi toniofic si eu fesieri laughing big grin




Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Viziteaza site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ShaDoZ
Medic
Medic



Data inscrierii: 10/Ian/2012
Mesaje: 1059
Locatie: Timisoara

MesajTrimis: Mie Ian 25, 2012 10:27 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

daca faci geno si indreptari asa cum trebuie iti lucreaza suficient si gluteii


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciupanezu
Membru
Membru



Data inscrierii: 26/Mar/2012
Mesaje: 26
Locatie: Galati

MesajTrimis: Lun Mar 26, 2012 4:12 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

mai sunt si genuflexiunile sisi...foarte bune pt fesieri!


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Salter
Membru
Membru



Data inscrierii: 18/Iul/2012
Mesaje: 13
Locatie: Bucuresti

MesajTrimis: Mie Iul 18, 2012 12:05 pm    Titlul subiectului: Aparate si echipamente fitness Raspunde cu citat (quote)

http://www.facebook.com/SalterActiveHealth - nou in Romania.
Pentru uz casnic si profesional.



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cornea80
Membru
Membru



Data inscrierii: 30/Ian/2014
Mesaje: 69
Locatie: Bucuresti

MesajTrimis: Lun Mar 05, 2018 1:39 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Pentru tonifierea masei musculare cel mai indicat e sa se faca exercitii fizice sustinute in fiecare zi dar sa se faca si o cura cu suplimente pentru acumularea masa musculara.


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului Suplimente-Culturism.ro -> Fitness Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
email 
 
Mergi direct la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum



Contact forum admin Site web realizat de Dan © 2011 Gazduire Web pe servere din Romania

Setări confidenţialitate